Wijze hulp bij Kerstmarkt gevraagd

Voor de eerste keer wordt dit jaar op het Van Foreestplein een kerstmarkt georganiseerd. Dit gebeurt op vrijdag 15 december van 15:00-21:00.

Het blijft niet bij een markt met kraampjes en kerstspullen, er is ook live-muziek en een kerststal. Prometheus speelt live muziek en de basisschool Het Mozaïek is van de partij met een verfilmd kerstverhaal.

Sportcoaches van Delft voor elkaar zorgen ook dat we in beweging kunnen zijn. met een tennis en basketbal clinic.

En voor de kinderen is er een sprngkussen

3 wijzen achter de kraam

Ook de Hofkerk is van de partij. Wij willen een kraam inrichten met informatie over Hofkerk en al die bijzondere activiteiten in december en door het jaar heen. We zoeken 3 wijzen die de de kraam inrichten en als wijze  op de markt lopen (kostuums zijn geregeld)

Help jij mee?

Verder zoeken we nog vrijwilligers voor
  • Kerstman
  • 1 herder (bij de schapen)
  • Jozef en Maria (we zoeken er meerdere, die elkaar willen afwisselen)
  • 1 Elfje
  • Mensen voor de opbouw en het afbrkeken.

Heb jij interesse of weet jij mensen, die kunnen willen helpen, laat het weten.
Fred van Helden 0630221990 favanhelden@gmail.com of info@kijkopdevoordijk.nl