Word Vrijwilliger van de Hofkerk

Kerkrentmeester Kees Opendorp heeft een  groep aangemaakt om af en toe wat hulp te kunnen inschakelen bij de activiteiten in en om de Hofkerk.

Terras achter Hofkerk

Aanstaande november willen we de stoep achter de kerk bij het trapveldje opnieuw laten bestraten en voorzien van nieuwe bestrating , bloemenbak en nieuwe zitelementen.

Deze kunnen dan gebruikt worden als we binnen beperkt zijn in onze mogelijkheden of voor de groepen om te gebruiken bij mooi weer.

Help jij mee op 9 oktober?

Op zaterdag 9 oktober willen we in de ochtend en begin van de middag met een aantal mensen de huidige bestrating verwijderen en in containers laten afvoeren.

Voor deze dag hebben we dus vrijwilligers nodig. Deze keer is het wel fysiek werk dus niet voor iedereen geschikt.

Vele handen maken licht werk dus hopelijk zijn jullie in de gelegenheid?

Mogen we jou toevoegen aan de Vrijwilligersgroep  van de Hofkerk? Reactie aan Kees Opendorp kopendorp@hotmail.com.  Op kijk op  hofkerk-delft.nl/vrijwilligers/

Je kan ook vrijwilliger worden in  het Welkomstteam , als lector, in de bloemengroep, als ‘streamer’ van de diensten, of voor projecten. Informeer over de mogelijkheden.