Zet (helpen bij) Lichtjesavond Oude Kerk, 10 december, vast in de agenda

Op dinsdagavond 10 december is het Lichtjesavond en stroomt de binnenstad van Delft weer vol met mensen. Ook de Oude Kerk is open en naar verwachting zullen we weer duizenden bezoekers kunnen verwelkomen Lichtjesavond Oude Kerk is het grootste missionaire evenement van de Protestantse Gemeente.

Meehelpen?

U kunt als medewerker helpen Lichtjesavond mogelijk te maken. We hebben BHV’ers nodig en mensen die de bezoekersstroom reguleren. Daarnaast zoeken we ook vrijwilligers voor het versieren van de kerk op dinsdagochtend, voor de opbouw overdag, en ’s avonds voor het koffieschenken, voor de kinderhoek, voor de lectuurtafel, voor het contact met bezoekers in de wandelgangen, voor de gebedsgroep, voor het bedienen van de beamer, en niet in de laatste plaats voor het opruimen na afloop. Voor het transport van het podium en andere materialen op maandag 9 en woensdag 11 december zoeken we een aantal mensen die niet terugschrikken voor wat sjouwwerk.

Je kan je opgeven door een mail te sturen naar lonkdelft@gmail.com, of bij René Strengholt, 0617008025.