Zoekdienst: Wie is God voor jou?

Elke eerste zondag van de maand organiseert de Protestantse Gemeente Delft een zoekdienst: laagdrempelige kerkdiensten voor mensen die niet (meer) gewend zijn naar de kerk te gaan, maar wel ‘zoeken’. In deze diensten staan vragen centraal die bezoekers aandragen. De vorm is losjes, met eigentijdse liederen, beeld, Bijbellezing en een korte overdenking.

Het thema van de zoekdienst van 3 februari is “Wie is God voor jou?”. Het antwoord zal bij iedereen anders zijn. Iedereen heeft wel een beeld bij “God”, of je nou gelooft in zijn bestaan of niet. Je Godsbeeld heeft alles te maken met je opvoeding, cultuur, overtuigingen, je levenservaring. In deze dienst horen we van elkaar wie God voor ons is. Wat kunnen we zeggen van God en waar is ons beeld van Hem op gegrond?

De lunch met zoekdienst begint om 13.00 uur. Inloop vanaf 12.30 uur. Plaats: doopkapel van de Oude Kerk (toeristeningang via het Heilige Geestkerkhof). Voorganger is René Strengholt. Iedereen is van harte welkom!