Zoekdiensten bestaan 10 jaar

De zoekdiensten bestaan tien jaar. De eerste van de maandelijkse zoekdiensten werd gehouden op de eerste zondag van april 2013. Heel veel deelnemers, broodjes, kopjes koffie, thema’s en liederen verder vieren we op zondag 2 april de tien jaar met een feestelijke zoekdienst. Het motto voor deze jubileumdienst is ‘samen bij-een’. Samen bijeen voor de feestelijke lunch en de dienst, luisteren we naar elkaars verhalen over de zoekdiensten. En naar het verhaal van de laatste maaltijd van Jezus met zijn leerlingen, waar hij het brood brak en de wijn liet rondgaan. En natuurlijk ontbreken de mooie liederen niet.

Of je nu al vaker bij de zoekdiensten geweest bent of voor het eerst komt, je bent welkom het jubileum met ons mee te vieren!
De lunch en dienst begint om 14.45 u, inloop vanaf 14.30 u.
Al 10 jaar bieden we met de zoekdiensten een maandelijkse toegankelijke viering in het hart van Delft met ruimte voor ontmoeting en gesprek, met oog voor elkaar, met een bijbellezing, een overdenking en mooie liederen. De zoekdienst is een activiteit van CityKerk Delft, onderdeel van de Protestantse Gemeente Delft.
www.facebook.com/CityKerkDelft